Logotyp

Årsmöte 2024

Välkommen på årsmöte den 19 Mars klockan 18:30 i Lillån Tennishall.

Årsmötet är ett bra tillfälle att få veta mer om vad som händer i klubben och lämna åsikter inför framtiden.

Vi bjuder på fika, så passa på att komma förbi hallen för att höra mer om planerna för 2024! Ingen anmälan krävs.

Varmt välkommen!

Valberedningens förslag till styrelse 2024

Karl Schiever-Abeln, sittande ordförande, kandiderar till ordförande under nästa mandatperiod. Tre av fyra ledamöter vars mandattid går ut vid mötet kandiderar för en ny mandatperiod. Valberedningen i Lillån Tennisklubb meddelar att till årsmötet den 19 mars 2024 lämnar valberedningen följande förslag till ny styrelse:

Valberedningen föreslår val av en ny ledamot Nino Ramiz och omval av ledamöterna Lena Lönnberg, Anita Norén och Caroline Seidel för en ny mandatperiod på två år.

Madelene Tofft, Sergio Pires Azevedo, Fredrik Trygg och Magnus Jakobsson har ett år kvar av sin mandatperiod.

Valberedningens förslag innebär att styrelsen under kommande mandatperiod kommer att bestå av nio ledamöter utan suppleanter.

I valberedningen ingår:
Karin Hedström (ordförande i valberedningen)
Johannes Tofft

För ytterligare information kontakta Karin Hedström på telefon 0733-223812.

Kundkorg

Boka

Lillån Tennisklubb Onlinebokning!

Projekt